نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

ستاره برزیلی والیبال رئیس جمهور را تهدید کرد | جریمه سنگین والاس دسوزا

  • کد خبر: ۱۶۲۹۴۱
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
ستاره برزیلی والیبال رئیس جمهور را تهدید کرد | جریمه سنگین والاس دسوزا
چندی قبل بود که والاس دسوزا در یک استوری اینستاگرامی سوال عجیبی را از دنبال کننده‌های خود مطرح کرد. جایی که این فوق ستاره برزیلی دنیای والیبال در حالی که یک اسلحه در دست داشت از دنبال کننده‌های خود سوال کرد که آیا حاضر هستند با این سلاح به رئیس جمهور برزیل شلیک کنند یا خیر.

به گزارش شهرآرانیوز، با وجود عذرخواهی والاس دسوزا بعد از این اتفاق او شدیداً بابت انتشار چنین محتوایی محکوم شد. باشگاه او یعنی ساداکروزیرو اعلام کرد که این پشت خط زن باتجربه تا اطلاع ثانوی محروم خواهد بود. تصمیمی که در ادامه توسط نهاد بالاتر یعنی کمیته المپیک برزیل نیز برای او در نظر گرفته شد.

این بدان معنا بود که والاس دسوزا دیگر نمی‌تواند در هیچ مسابقه‌ای که زیر مجموعه کمیته المپیک برزیل باشد حضور پیدا کند و علاوه بر این حتی حضور او در باشگاهش نیز با ابهام روبه‌رو است.

چندی قبل کمیته اخلاق فدراسیون والیبال برزیل اعلام کرد که والاس دسوزا به دلیل این استوری یک سال از بازی‌های ملی و سه ماه از مسابقات باشگاهی محروم شده است. طی روزهای گذشته شوک به والاس کامل شد؛ جایی که اعلام شد این والیبالیست برزیلی پنج سال محروم شده است.

ماجرا از این قرار بوده که تیم باشگاهی ساداکروزیرو به فینال رقابت‌های لیگ والیبال برزیل راه یافت و والاس با اجازه فدراسیون در دیدار فینال حاضر شد. این موضوع خشم کمیته ملی المپیک برزیل را به همراه داشت و این ستاره سال‌های اخیر والیبال دنیا و برزیل را پنج سال محروم کرد.

والاس در واکنش به این محرومیت عجیب گفت: "من کاملاً شگفت‌زده شدم. پنج سال زمان زیادی است. امروز من ۳۵ ساله هستم، امسال ۳۶ ساله خواهم شد. اگر واقعاً اتفاق بیفتد، از نظر تئوری همه چیز برای من تمام شده است. من عمیقاً از انجام این کار متاسفم. من مانند هر کس دیگری که ممکن است اشتباه کند، اشتباه کردم."

این پایان کار نبود و فدراسیون والیبال برزیل به دلیل اجازه دادن به بازی والاس، تعلیق شد. رئیس موقت فدراسیون رادامس لاتاری، به مدت یک سال محروم شد. همچنین بودجه دولتی و عمومی فدراسیون والیبال برزیل به مدت شش ماه قطع شد.

در نهایت والاس تاکید کرد که بازنشسته نخواهد شد و به دادگاه عالی ورزش (CAS) اعتراض خواهد کرد. او گفت: "من بازی را متوقف نخواهم کرد. فکر می‌کنم هنوز فرصت بازی در خارج از برزیل را دارم، بنابراین متوقف نخواهم شد."

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->